174. Nisan

.

Hayatın acıtmadığı bir yürek zor bulunur. Babacım. Nisan ayı geldi. Yağmurlar yağıyor. Senin nisanı başka sevdiğini biliyorum, çünkü annemle nisan ayında tanışmıştın - bunu hep sen anlattın nedense annem anlatmadı, senden sonra da anlatmadı - bir başka çünkü, ben nisanın yirmisinde doğdum. Senin mevsimin babacım, senin ayın. Artık ben de nisanı çok seviyorum. Sen sevdiğin için. Ben doğduğum için. Yağmurlar yağdığı için, çiçekler açtığı için. Artık mayısı hiç sevmiyorum, seni aldığı için.

.

2 yorum:

  1. Küçücük detaylar iki rakam epitopu neler getiriyor bize, baharı getiren bir ay neler götürüyor bizden...

    YanıtlaSil
  2. Kader mi dersin isyan mı edersin... neyse ki azalıyor yavaş yavaş. unutulmasa da dünya öyle bir yer ki oyalanmadan bir gün geçmiyor

    YanıtlaSil